MARKETING NIERUCHOMOŚCI
wizualizacje architektoniczne i obsługa graficzna
Wyróżnia nas indywidualne podejście do projektu.
Przez lata zbieraliśmy doświadczenie w tworzeniu wizualizacji przestrzeni, które pozostawały w fazie projektowej. Testowaliśmy różne systemy pracy i rozwijaliśmy swoje umiejętności techniczne – wszystko po to, żeby móc zaoferować najwyższą jakość usług, dopasowaną do specyfiki prezentacji marketingowych.
Podstawą naszej pracy jest indywidualne podejście do każdego projektu. Każda realizacja poprzedzona jest analizą danego budynku/przestrzeni, żeby wydobyć jego najbardziej charakterystyczne i atrakcyjne elementy. W kolejnych etapach przygotowujemy pomysły na ujęcia, oświetlenie, klimat – wszystko, co składa się na ostateczną prezentację.
Wizualizacje architektoniczne
Tworzymy wizualizacje odpowiadające wszelkim potrzebom marketingowym. Nasze prace mają odpowiedni detal, żeby znaleźć się zarówno na wielkoformatowym billboardzie jak i na stronie sprzedaży czy w materiałach graficznych.
Przy tworzeniu wizualizacji marketingowych wyszukujemy najbardziej charakterystyczne i atrakcyjne elementy inwestycji i w ramach zadeklarowanej ilości kadrów proponujemy kilka głównych pomysłów na ujęcia.
Spacery wirtualne 360º
Spacery wirtualne to zupełnie nowy sposób prezentacji nieruchomości, który pozwala na pełne zapoznanie się z projektowaną przestrzenią.
Klienci mogą poruszać się po wirtualnym modelu na przykład za pomocą smartfona czy dedykowanej strony internetowej. Spacer wirtualny pozwala na obejrzenie przestrzeni wspólnych a także na zajrzenie do środka budynku – np. do mieszkania pokazowego. Dzięki temu możliwe jest zaprezentowanie walorów nieruchomości, które często umykają przy klasycznych wizualizacjach.
Każdy spacer wirtualny przygotowujemy w oparciu o indywidualny scenariusz.
zobacz przykładowy spacer w pełnej rozdzielczości.
Wizualizacje wnętrz i produktów
W naszym zespole znajdują się doświadczeni architekci, którzy zajmują się stylizacją wnętrz oraz produktów na potrzeby wizualizacji. Oznacza to, że możemy przygotować pełen zestaw wizualizacji marketingowych, prezentujących daną przestrzeń lub produkt, sami proponując aranżację, która w najlepszy możliwy sposób zaprezentuje jego walory. Mamy doświadczenie w przygotowywaniu wizualizacji do komercyjnych katalogów produktowych.
W przypadku wizualizacji wnętrz deweloperskich, również możemy przygotować autorską aranżację (np. mieszkania pokazowego), w oparciu o podstawowy brief.
W zakresie naszych usług znajdują się również klasyczne wizualizacje wnętrz, przygotowywane w oparciu o szczegółowy projekt przygotowany przez pracownię architektoniczną.
Wizualizacje z lotu ptaka
Widok na inwestycję z lotu ptaka pozwala na pokazanie szerszego kontekstu otoczenia oraz pełną prezentację architektury.
Przygotowujemy widoki aksonometryczne z lotu ptaka, które mogą zostać umieszczone na stronie internetowej inwestycji i posłużyć jako narzędzie do opisu poszczególnych kondygnacji i wyboru konkretnych mieszkań.
Dobieramy odpowiedni kadr i kąt kamery, żeby zaprezentować charakterystyczne i najbardziej atrakcyjne elementy inwestycji.
Wykonujemy również wizualizacje z lotu ptaka, które mają na celu zaprezentować kontekst i lokalizację inwestycji. Pracujemy na materiale fotograficznym (zdjęcia z drona), żeby wiernie oddać punkty charakterystyczne (np. widoczne na linii horyzontu wieżowce w centrum miasta).
Gdy zdjęcia z drona nie są dostępne lub przestrzeń nie wygląda dostatecznie atrakcyjnie (np. otoczenie jest w budowie), przygotowujemy również wizualizacje w pełni oparte na modelu 3D.
Panoramy 360º
Wizualizacja w postaci panoramy 360º to forma, która pozwala na szersze zaprezentowanie wybranej przestrzeni (np. mieszkania czy przestrzeni wspólnej na osiedlu).
Panoramy 360º mogą być umieszczane na stronach internetowych inwestycji oraz prezentowane w biurach sprzedaży.
Materiały marketingowe
AKSONOMETRIE MIESZKAŃ 3D: Przestrzenna prezentacja wybranego mieszkania, z przygotowaną przez nas aranżacją wnętrz;
KARTY MIESZKAŃ: Indywidualnie zaprojektowane karty, zawierające wszystkie parametry inwestycji oraz rzut w wersji rysunku 2D lub aksonometrii 3D;
MATERIAŁY GRAFICZNE: Pozostałe materiały wspierające proces sprzedaży, np. bannery, katalogi, plakaty;